|
Kancelář vedení města [ Odbor města nebo obce ]Všeobecná činnost
- Zabezpečuje veškeré administrativní, organizační, koordinační, provozní a materiálně-technické činnosti související s výkonem funkce starosty, místostarosty a tajemníka MÚ.
- Vyhotovuje zápisy z porad vedení městského úřadu vč. rozesílání a ulože-ní.
- Organizuje přidělování služebních aut pracovníkům MÚ.
- Shromažďuje požadavky a na jejich základě přiděluje jednotlivé konferenční místnosti žadatelům pro jednání.
- Vytváří a spravuje „Centrální elektronický registr“ (dále jen „CER“) na intranetu MÚ.
Problematika ZM, RM, komisí a výborů (mimo strategické plánování) - V souladu se zákonem o obcích a jednacími řády ZM a RM organizuje přípravu zasedání ZM a schůze RM včetně rozesílání a zveřejňování pozvánky na zasedání ZM a schůze RM.
- Zpracovává detailní návrhy programů schůzí RM a zasedání ZM dle schválených plánů prací a dalších návrhů účastníků jednání včetně jejich pozvání.
- Kontroluje úplnost předávaných materiálů pro jednání ZM a schůze RM.
- Zajišťuje konečné uložení zkompletovaných materiálů pro ZM a RM (na CD aj.) a jejich distribuci členům ZM, RM, MÚ aj.
- Zpracovává pro zasedání ZM prezentaci předkládaných materiálů.
- Pořizuje usnesení ZM (jako zapisovatel návrhové komise) a provádí prezentaci předkládaných návrhů na zasedání ZM.
- Pořizuje zápisy ze zasedání ZM a schůze RM.
- Vyhotovuje čistopis usnesení ZM a RM a zajišťuje distribuci usnesení RM a ZM dle jednacích řádů.
- Sleduje úkoly a kontroluje dodržování termínů a lhůt plnění usnesení ZM a RM.
- Zajišťuje archivaci materiálů RM a ZM vč. svázání do knih.
- Zajišťuje archivaci materiálů komisí RM a výborů ZM.
- Poskytuje veřejnosti písemnosti dle zákona o obcích.
- Vede aktuální evidenci členů ZM, RM, komisí RM a výborů ZM. Zpracovává oznámení o odvolání a jmenování nových členů těchto komisí a výborů dle rozhodnutí RM nebo ZM.
- Spolupracuje s předsedy těchto komisí a výborů na organizačním zajištění jejich jednání.
- Po obdržení zápisů z jednání komisí a výborů provádí bezodkladně jejich distribuci pracovníkům MÚ, členům RM a ZM a těm, jichž se ještě zápis tý-ká a současně je umístí na „N“ disk.
Personalistika - Organizačně a technicky zajišťuje vzdělávání členů ZM.
- Spolupracuje s tajemníkem MÚ v oblasti personalistiky.
- Organizuje školení zaměstnanců města ( BOZP, PO, aj.).
- Zajišťuje agendu „veřejné služby“ ve spolupráci s TS Příbor.
- Eviduje pracovní docházku zaměstnanců MÚ.
„Efektivní úřad“, optimalizace procesů aj. - Řídí projekty optimalizace procesů MÚ a řízení („Efektivní úřad Příbor“, aj.)
www stránky města - Zajišťuje funkčnost a aktualizaci náplně www stránek města Příbora (kromě náplně odborů) s ohledem na platnou legislativu - zveřejňování informací včetně získávání nových informací.
Krizové řízení - Vede agendu Bezpečnostní rady města a Povodňové komise.
- Zabezpečuje úkoly požární ochrany podle § 29, odst. 3) a § 30 zákona č. 133/1985 Sb. v platném znění.
- Spolupracuje se starostou na návrzích dodatků a změn OZV - Požárního řádu města Příbor.
Městská televize - Spolupracuje na základě smluvního vztahu s dodavatelem vysílání městské televize.
- Spolupracuje s držitelem licence ve věci zajištění funkčnosti vysílače.
- Vyhlašuje výběrová řízení na vysílání lokální TV.
- Stará se o rozpočtovou zprávu poplatků za vysílání, poplatků autorských a plateb za vysílání.
- Připravuje návrhy smluv na vysílání TV.
- Vyřizuje a zajišťuje opravy TV vysílače.
Kronika - Zabezpečuje vedení kroniky města prostřednictvím externího kronikáře na základě smlouvy.
KONTAKTNÍ ADRESA:Ing. Iveta Busková, vedoucí odboru: 1. patro, kancelář č. 3 náměstí Sigmunda Freuda 19 742 58 Příbor Česko (CZ) fax: (+420) 556 722 093 Z TISKOVÝCH ZPRÁV A ČLÁNKŮ
Copyright 1998-2025 © www.infoSystem.cz, součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ®
|
|